sobota 28. júna 2014

Do rúčky / Fits a tiny hand + giveaway

To malé telíčko sa s tráca v našom veľkom svete. Občas sa prichytím pri tom, že na ňu takmer zabudnem (od počtu 2 cítim opodstatnenú potrebu pri odchodoch a príchodoch naše deti počítať). Ale tie oči a tie ruky! Dychtivo hltajú mňa, predmety, Agátku, ocka a jasne dávajú najavo, že sú aktívnou súčasťou tohto sveta.

V štyroch mesiacoch mozog zdravého dieťaťa dozreje do schopnosti integrovať vnemy jednotlivých zmyslov do informačného celku - zrakom sleduje zdroj zvuku, cielene chytá predmety, vizuálne zaujímavé veci skúma aj orálne, zvukové hračky vášnivo ohmatáva, atď.

Stačí chvíľu bábätko pozorovať. Čo má rado? Zvuky? Textúry? Kontrasty? Tenké šnúrky? Šuštiace IKEA vysačky? Aká hračka by ho potešila?

Inkina najobľúbenejšia "hračka" je ľudská tvár. A na druhom mieste sú tieto jednoduché hračky, ktorých príprava stojí len pár minút.


Vyhlasujem prvý giveaway. Jednu z nasledujúcich hračiek rada vyrobím pre vaše bábätko - stačí, ak napíšete koment za týmto článkom, napíšete ktorú hračku by ste chceli a prípadne obľúbenú farbu. Z komentárov budem losovať 20. júla.

The tiny body could be easily overlooked, but those eyes and hands are so hungry to see, touch and explore the world. Inka's favorite toy is a human face and the next beloved are these grasping toys.
What does your baby like? Contrasts? Ribbons? Bells? Textures? What toy would she enjoy? 
I would like to announce an internationally open giveaway. If you are interested, please chose one of the following toys, leave a comment and I will randomly draw the winner on July 20.


korálky a húsenička / beads and a caterpillar
putá / handcuffs
vážka / dragonfly

10 komentárov:

  1. Mimi, super, ja si prosím tie putká, sú perfektné. Ale deťom ich nedám, vezmem si ich do práce na odreagovanie. Dúfam, že ma to nediskvalifikuje!

    Farbu vyber ty, nechám sa prekvapiť :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nediskvalifikuje. Ved som ich minule aj tri dni hladala po tvojom odreagovavani sa. Odleteli ti az za chladnicku. Vdaka za podporu, moj verny brat.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásny blog, Miriam. Veľmi inšpirujúci a pútavý... teda pre mňa určite.
    Od začiatku som mala chuť sa zapojiť do súťaže o jednu z hračiek, ale povedala som si, že nebudem trapošiť a nechám priestor mamičkám (oteckom). No našťastie mi potom svitlo, že ju čoskoro budem mať komu venovať a navyše je zatiaľ 50%-ná šanca na výhru=)
    Mám slabosť na vážky, takže u mňa jednoznačne vedie.
    Všetko dobré a pozdravujem vás.
    jana klimentová

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To su krasne vyhliadky, Janka! Tesim sa.

      Odstrániť
    2. Januska, gratulujeme k vyhre! V tme pri dvoch spiacich detoch rozhodol o smere letu vazky Rasto nahodnym vyberom. Usijem, kontaktujem, dorucim...

      Odstrániť
    3. Môj komentár sa niekam zatúlal=) Tak ešte raz...
      Ďakujem vám, preveľmi sa teším. Odovzdaj, prosím, pozdrav Rasťovi (že prajem všetko naj k blížiacim sa narodeninám) a budem očakávať prílet vážky.
      jk

      Odstrániť
  4. ja som sa tiez hanbila zapojit sa, ked uz mam vacsie deti, ale vlastne tie puta, tie by sa nasim chalanom urcite pacili. tak sa pridavam! na farbe az tak nezalezi - teda, ak nebudu ruzove, hlavne 4,5 rocny je v tomto velmi striktny.
    nepisem z mojho pocitaca a tento mi nedovoli komentovat ako gmai/blogger, tak preto ako anonym.
    monika mark.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mimi, mne by sa pacila vazka pre liviu! :-) povodne som chcela povedat husenicku, ale vlastne som jej nieco take vyrobila, takze vazka...
    zuzana kadlcakova

    OdpovedaťOdstrániť
  6. heh, nevedela som ze sa mi tam zobrazi meno, preto aj podpis... ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dakujem, ze ste sa zapojili a teraz mam chut poslat hracky vam vsetkym... ale asi by sme to nedali pri pohodovej nalade, takze vyhra poputuje Janke a babatku v brusku blizkej vzacnej osobky. Gratulujem!

    OdpovedaťOdstrániť