utorok 5. mája 2015

Hodiny / The clock


Keď som u našich na návšteve, ňúram sa v ockových voňavých zásuvkách. Najmä v tých, v ktorých má odpadové kúsky dreva rozmanitých tvarov a príbehov. Našla som tak aj takýto kruh. Môj otec síce občas zalomí rukami, že "ach, všetko musíš nejako využiť", ale skryte je asi rád (že ich nasledujem) a rovno mi zatmelil všetky vady a diery. Ďakujem!

Drevené odrezky podlepené magnetickou fóliou a večer strávený vo vôni horiaceho dreva s vypaľovačkou do dreva z LIDLa. Čísla sa umiestňujú na ciferník podľa vzoru naozajstných hodín, ručičky sú na hranie sa. Deti sa potešili a ja som zostala zaskočená, lebo to bol spontánny nápad, čo rýchlo a dobre prebehol.

Made so easily and quickly that it surprised me! Round wooden board I found in one of my dad's drawers (containing material that remembers better days yet still hopes for even better future), pieces of wood, magnetic foil. The numbers are attached magnetically according to a real clock.


3 komentáre:

  1. Myrjamka, ake krasne! A kde sa da kupit magneticka folia? Pretoze ja uz dlho nieco take hladam, ale zatial sa mi nepodarilo. Stiskame vas!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj mila nasa, uz si nepamatam, kde sme ju kupovali my, no tu je napriklad: http://www.magnety.sk/magneticka-folia-standard/

      Odstrániť
  2. Dobrý den, děkuji za milou zprávu na Fleru. Bohužel se teď prodeji moc nemůžu věnovat, nestíhám :-) Ale pokud máte zájem o něco konkrétního, třeba bych to nějak vymyslela. Jen Ferdinand je už opravdu vyprodaný.

    OdpovedaťOdstrániť