štvrtok 29. októbra 2015

Deťom ostrú plstiacu ihlu do rúk!

Dlho som nevedela prísť na to, ako umožniť Agátke plstiť. V minulom príspevku som písala o tom, že pletené svetre sa pekne dajú uplstiť - zraziť v práčke. Robí sa to jednoduchým opraním, napríklad na 90 stupňoch. S Agátkou sme potom vystrihli kúsky splstenej látky a zaplstila si ihlou tri malé bodky. Tak odhadla svoje sily, hoci najprv plánovala plstiť líšku. Časom bude aj líška. Zatiaľ stačia aj bodky a vôbec tá skúsenosť s mäkkučkou ovčou vlnou a s tým, ako jemne ju treba ťahať a ako sa mení pod rukami. Potom navliekla bavlnku do ihly. Zošila polovicu, zvyšok som dokončila ja. Prvá autorská kabelka.




2 komentáre:

  1. krásná kabelka!kolik je Agátce!šikovná a šikovnou maminku:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jej, vdaka, Zuzi! Agatka ma teraz 3 roky a takmer 4 mesiace. Ona zije tymito rucnymi pracami. Vydrz ma sice este kratku, ale ide jej to, vidno, ze ju to bavi...

    OdpovedaťOdstrániť