piatok 23. októbra 2015

Krúžok keramiky / Pottery class

Už rok chodím na keramiku. Luxus, veď som mama. Rasťo si na niečo takéto trúfa už odkedy mala Inka 8 mesiacov a ešte tento jeden semester máme pred sebou. Parádne na tom je, že keď sa okolo pol deviatej večer odtiaľ vraciam so slovami "Ďakujem Ti, ďakujem vám!", on ma tu s dievčatami čaká so slovami "To ja Tebe ďakujem!"

Možno je to jedna z najlepších vecí, čo pre naše deti momentálne robíme.

I've been attending a pottery class for a year, Rasťo spending a night or two every week with the girls since Ina was 8 months old. When I get back in the late evening with the words "Thank you!", he welcomes me with the words "No, I thank you!"

The pottery class might be one of the best things we're doing for the girls now. 





8 komentárov:

  1. to je pohádka:)právě jsme se vrátili z ambulance, františkovi slepili kousek čelíčka a já je dala spát, tak se tady uklidňuju, muž v práci:)moc zdravím na dálku a ať je miminko v pořádku!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jej, Zuzi, dakujem Ti!
      Nejake je to dramaticke s tymi detmi, clovek by nepovedal...
      Snad si Fí dobre pospi v noci.

      Odstrániť
    2. :)no akorát ho musíme každé dvě hodiny budit:)tak dobrou noc!

      Odstrániť
  2. miriamka to je krasne! a kam chodis na tie kurzy?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zuzi, do Cik Caku. Je to skor ale len dielna, nez kurz. Keby som mala viac odvahy a casu, chodila by som na Macharovu do Atelieru vo dvore, len to je od nas o kusok dalej. Chodime tam doobedu s Agatkou a je to krasne miesto s citlivymi lektorkami, ktore vela naucia.

      Odstrániť
    2. jej dakujem miriamka, ja som kedysi chodila na vytvarnu kde sme tvorili.aj z hliny a bolo to krasne obdobie. Ked som hladala kurzy keramiky tak boli vacsinou dost drahe tak dakujem velmi za typ urcite to pozriem☺

      Odstrániť
    3. jej dakujem miriamka, ja som kedysi chodila na vytvarnu kde sme tvorili.aj z hliny a bolo to krasne obdobie. Ked som hladala kurzy keramiky tak boli vacsinou dost drahe tak dakujem velmi za typ urcite to pozriem☺

      Odstrániť